yazza

četvrtak, 04.10.2007.

definitions

STA JE JUGOSLAVIJA?

- Jugoslavija je ovo gde zivimo ali vise ne postoji.
- To je drzava iz koje su nastali Srbi u rasejanju.
- Kad nesto imas pa nemas, onda je to Jugoslavija.
- To je setra od nekog Jugoslava, al je ja ne poznajem.


Shto reche makedo, bilo je milion puta ovo djechije definisnje raznih pojmova, ali ovo me razbija najvishe svaki put kad to vidim.

Nisam mogla odoljeti da ga ne postnem :).

Evo i ostalih bisera:

KAKO SE PRAVE BEBE?

- One se prave od babica u porodilistu.
- Sramota me da kazem jer je to bezobrazan posao.
- Prave se nocu zato zmure kad se rode.
- To je jedan glupav posao za koji se prima deciji dodatak.
- Bebe se prave od rode ili od kupusa. Kako ko voli.
- Bebe se prave kad si dobar pa ti rode brata, a onda je on glavni pa
si dzabe bio dobar.

STA JE HOBI?

- Te stapice sam jeo kad sam bio mali.
- Moj hobi je da kvarim televizor.
- Hobi mog dede je laganje babe i hvatanje riba.
- Hobi je nesto besplatno sto te skupo kosta.

STA JE SUNCE?

- Ko gleda u sunce, a ne zmuri ima da mu se razboli uciteljica.
- Najlepse sunce je na moru. Ono tamo stanuje i cim dodjemo pita
koliko imamo para.
- Ja sam babino sunce. Valjda jesam jer me i mama tako zove.

STA JE HOROSKOP?

- Tamo sam isao da gledam Hari Potera.
- To je nauka zbog koje se ne ide u skolu.
- Horoskop je ono kad su deca isto obucena i pevaju istu pesmu u vise
glasova.

STA JE VEROISPOVEST?

- Ko ima veroispovest uvek je cist, ne laze i redovno sece nokte.
- Ne znam za cˇta to slusas al' to dobijes cim se rodis.

STA JE POLITIKA?

- To su ljudi koji cudno pricaju da bi drugi mislili kako su pametni.
- To je kad cike u odelima lazu pred puno sveta a ovi im pljeskaju.

STA JE EVRO?

- Evro je kad na televiziji pobedi Lane moje.
- To je isto sto i evrokrem samo u manjoj tegli.
- Cuo sam kad je mama rekla komsinici da je gledala Evra sa onoga sveta.
- To su najskuplje pare koje se kupuju kad primis platu.

STA JE JUGOSLAVIJA?

- Jugoslavija je ovo gde zivimo ali vise ne postoji.
- To je drzava iz koje su nastali Srbi u rasejanju.
- Kad nesto imas pa nemas, onda je to Jugoslavija.
- To je setra od nekog Jugoslava, al je ja ne poznajem.

STA JE NACIONALNI INTERES?

- To je nesto sto se stalno izdaje.
- Nasi susedi to imaju, a mi imali pa dali njima.

KO JE DOKTOR NAUKA?

- To je doktor koji leci nauku.
- Doktor nauka je naucno bice.
- To je onaj sto ne nosi beli mantil nego odelo pa je smesan.
- On ti ne kaze da otvoris usta, samo on prica.
- To je neki sto se maskira pa ne znas da je doktor.

STA JE MAFIJA?

- Kad se kradu tresˇnje to nije mafija.
- To je jedan gospodski, vrlo placen posao.

GDE JE AMERIKA?

- Tamo su ziveli kauboji i Indijanci, ali su se poubijali pa sad zive
samo glumci.

ZA STA SLUZI KOMPJUTER?

- Da mama i tata ne spavaju vise zajedno.

- 12:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #